Bol su iç, iç çamaşırlarını utule ben 60derece de yıkıyorum birde. Benimde çıktı doktor bol su iç dedi çok ileri değildi sanırım. Yarın tekrar tahlil vericem geçmiştir umarım dikkat ediyorum. En ufak akintida hemen çamaşır dwgisiyorum. Başka da yapılacak birşey yok heralde.