Ririsongul Kızlar 12+3 .haftadayim ve bugun ikili tarama testi yapıldı. Folik asiti bıraktık vitamin takviyelerine basladik ,genelde ferrum falan veriyormus doktorlar bana I Mom omega ve red krill oil verdi ve aşırı pahalı, kullana var mi acaba ?
midekoruyucu Ririsongul ben de i mom omega kullanıyorum canım evet biraz tuzlu maalesef, eğer balık yiyebiliyorsan ilaç içme dedi doktorum ama yok balık da yiyemiyorum midem bulanıyor 🤢
nanna Ririsongul Ben de ı mom kullanıyorum ayrıca folik asit d vitamini ve c citamini de alıyorum ı mom içerisinde balık yağı da var extradan balık yağına ihtiyaç duymuyorum iyi oluyor
Egulii Ririsongul ben imom kullanmadım almadım yani omega için doktor israrla onu tavsiye etti ama bu ikinci hamileliğim ilkinde vitamin takviyesi olarak vinalac kullanıyordum içinde yeterince vitamin var zaten bunda da başladım ek olarak da zadeVital omega 3kullanıyorm
serenty_123 Bende ocean mumyy kullanıyorum 80 tl fiyatı vicium d3 kalsiyum kullanıyorum oda 80 tl takviye vitaminler malesef sigorta ödemiyor bir tek kan ve magnezyum hapını sgk karşılıyor geri kalanı cebimden veriyorum kan sulandırıcı var oksapar oda aylık 105 tl ödüyorum çok şükür bunada diyorum herşey bebeklerimiz için