Merhaba güzel anneler 37+3günlük gebeyim benim bebeğimde 1 tur kordon dolanması var ve bi tık su fazlalığı var sadece doktor meyve hamur isi ve tatli yemememi ve hareketlerini takip etmem gerektigini belirtti gecen hafta gittigimizde 2 tur kordon vardı ama bu hafta 1 kordonu kalmıştı acil bi durum olsa bunu belirtirdi dimi doktor acil sezeryanlık bi durum yok diyor ama bende korkuyorum siz ne düşünüyorsunuz