Melikeozkan28 Merhaba hanımlar 36 haftadayım ama bebegım ıkı hafta ılerde görünüyor sızce doguma ne kadar vardır
dlnyny Melikeozkan28 benimde bebeğimin gelişimi hep 2 hafta önde en başından beri şuan 30 haftalığız. Doktorum gelişimi böyle önde giderse sezaryen olmak zorunda kalabileceğimi söylemişti yinede şimdilik normal olarak bakıyoruz tabii son haftalarda görücez. Doktorunuz bilgi vermedi mi size?
Melikeozkan28 SutlacimiYedimmiBen devlet hastanesinde doğum düşünüyorum ve yapmıyorlar maalesef kılosu 3150 gram oldu
Miababe Benimde 2 hafta ileri defi doktorum bugün. 35+2 normalde Kilosu 3 kg olmuş. Normal doğum kilodan sıkıntıya girer dedi😔 basından beri o kadar uğraştım ki normal olsun diye inşallah kendiliğinden sancım gelir normal olur🤲
Melikeozkan28 Miababe ben 36+3 de 3150 gramdı yarın 37 olucaz ama ıkı hafta gelısımı ılerı göründü ıste canım bakalım ne olacak
Krky38 Benim kıde 32 haftalık şuan bugün doktr 5 gün gerileme var dedi sizce nasıl kapatabilirm bu açığı
SutlacimiYedimmiBen Melikeozkan28 bnm ikinci doğumumdu devlette yaptim 1 hafta oldu bebegim 4.110 grmdi öncesinde bu kadar iri olduğunu bilmiyorduk yoksa hastanede sezeryani onerirdi bana eminim bnde ne kadar normalden yanada olsam sezeryan olabilirdim bi ihtimal. Çok sukur bi sıkınti yok bebekte ama ben dogururken zorlandim.
Girlsmomm Melikeozkan28 benim de 36+3 de 3150 gr dı şimdi haftaya cuma gidecem 37+3 de kiloları aynı bebeklerin
Kuyumcu Melikeozkan28 çok mzu tuketımı faydalı degıl sıkıntı yeatır dedıler gunde kac tane muz yedınız
Semashbl Melikeozkan28 bizim de aynıydi geçen hafta ama doktorumuz sezaryen konusu bile açmadı biraz sancılarım vardı normal doğumu konuşacaktık ama haftaya konuşalım bu durumda dedi yürüyüş egzersiz vereceğim dedi iki hafta önde olmasına rağmen erken konuşmuyor normal olacakmış gibi konuşuyor bakalım kısmet 🤷 32 de de sormuştum erken doğum sebebi olmaz dedi kilolu olması sadece sezaryen riskini arttırır dedi
Kuyumcu Melikeozkan28 bende gunde bıe yıyorumda bırden fazlası bısey yapıyor dedıler ama suan tam aklımda yok ama benmkı ıelrden gıtmıo tamm haftasında gıdıyor muz cevız badem süt yogurt sebze muhakak bol meyve demekkı bukadar alıyor cocugum haftasında olması yeterlı :)