Yase61min Kizlar 37+2 dedim bebegim in kilosu 2400 doktorum biraz az dedi kilosu kilo almasi icin ne yemeliyim siz neler yapiyorsunuz?
3MelekAnnesi3 Yase61min ben oglumda ne yesem fayda etmedi canım 2900 dogum yaptım 39. haftada birazda bebekle alakalı almayınca almıyor canım üzülme ama dogunca cok güzel toparlanıyolar🤭🤫
Bebek1_ Yase61min sanırım.biraz yapı meselesi de olabilir benim kızım 37. Haftada 3 kilo 63 grm di fakat belli başlı hicbirsey yapmadım kendi kendine öyle oldu 🤷♀️
anakonda Aslında biraz da çocuğun yapısıyla alakalı canım ben hiç sağlıklı beslenmeye özen göstermiyorum dikkat ettiğim söylenemez ama benimkinin de kilosu önde gidiyor üzülme kaşar peynir haşlanmış yumurta ye genelde öyle diyorlar
Yase61min 3MelekAnnesi3 ister istemez stres yaptim güzle yemiyormuyum diye Burda yazilanlari yemeye çalişçam umarim 2900 lara geliriz bizde 👀
miniginannesi9 Yase61min biraz az gibi ama moralinizi bozmayın. Muz, kaşar, süt, kefir, ceviz, bal, pekmez, yeşil mercimek, kırmızı mercimek, soda, yumurta her gün iki tane yeyin. Forumda Birisi 600 gram aldı yazmisti 10 gunde
HavvaMerve Yase61min Canım genetikle de alakalı durum ama yine etki eden besinler var kilo aldıran doktorum bana hafta da üç kere et,haftada bir yada iki tavuk,haftada bir de balık tüket demişti birde kaşar peynir haşlanmış yumurta ceviz badem süt yoğurt muz demişti ☺️
Yase61min HavvaMerve galiba genetikle ilgili ama bende çok dikkat etmedim bu saydıklarınızı yemeğe şimdi pişmanim acikcasi umarım toparlar birazda olsa
aslannaz21 Yase61min 37+1 3kilo olmus normalde 3 haftada 700gram aliyordu bu sefer 3haftada 500 gram almis doktor iyi dedi saglijli olsunda canm kilo onemli degil dogunca aldirirs insallah kizim 4kilo.dogdu cok dikisim oldu bunda o kadr iri olsun istemiyorm dikis olayi korkutuyo beni. Ceviz muz sut tavuk et sebze ye bol bol ben yiyorm ama nedense az almis bu sefer