-PembePapatyam- Ayın 11inde ikili test için kan verdim bugün aradılar ve kan yetersiz geldi dediler yarın çağırdılar. Böyle bişey mümkünmü yeniden ultrasyonla da bakılacakmış. İçimize bi kuşku düştü açıkçası bişey mi var acaba diye.
Ecaglaagt -PembePapatyam- evet mümkün.Bende laborantım.Kan almada alınan kanınız tüpün seviyesine kadar alınmadıysa test için gerekli olan numune de yetersiz olabiliyor.
Mom726272 -PembePapatyam- kanı alan hemşirenin hatası niye az almış Bi kez daha yorulacaksınız oraya git gel
-PembePapatyam- Ecaglaagt çok teşekkür ederim. İçime bi kuşku düşmüştü. Hiç duymamıştım o yüzden demk olabiliyo. Valla sağolun ya 💜
Ecaglaagt -PembePapatyam- sıkıntı olmaz merak etmeyin Allah korusun en kötü ihtimal sonuç kötü bile gelse elinizde mutlaka bi sonuç olur iyi veya kötü.İçinizi ferah tutun🌸