Merhaba 23+4 oldum bugun karnimda arilar var nasil desem bazen sanki ishal gibi bazen sadece aciyo bazen hic olmuyo yani 1 haftadan beri var gecen hafta doktorda randevum vardi hersey iyidir bugun de bebe sanki biraz asadaymis gibi geldi tekmeleri tam asada hissedim yani sanki bebek cikcakmis gibi. Hicbir ilac almiyorum magnesium falan ondanmi aceba ( agrilar karnimin göbegimin altinda)