serennt synpolyanna konuş onunla sürekli konuş dua ediyorum senin içinde dilerim sende sağlıkla kucagına alırsın oh çekersin gözün uyku görür korkma üzülme hakkımızda hayırlısı olsun
synpolyanna serennt aynen yazarım canımm az önce rüyama girdi ya kan veriyodum değerim artmıştı doktor yine dış gebelik diyodu😣😣
GamzeBaz synpolyanna dün ve bugun bktrmısn iki katına cıkması bklenemez normal artmıs bide yarın bktr ilk bktrdgn kanla son bktrdgn kan degerini Karşılastr 😊sağlıkla kucagına al inşallah
synpolyanna GamzeBaz amin canım inşallah🤲🤲 ağlayarak geldim hastaneden cuma başka doktora gideceğim bakalım😣 adet döngüme göre değer düşük geldi bana bilmiyorum 😑😑
serennt synpolyanna sabah uyandım kanamam oldu aşırı şekilde ve evet kimyasal gebelikmiş kürtaja gerek yok dediler normal adet gibi vucüt atar dedi doktorum allahın bildiği vardır her şerde vardır bir hayır iyi misin sen
synpolyanna serennt vardır rabbimin bildiği diyorum ama teyze kızım hamileydi 6 aylık karnında ölmüş öyle morelim bozukki kendimi unuttum bile sen nasılsın üzülme zamanını bekliyor
synpolyanna serennt canım ya benim hala kanamam olmadı inşallah dış gebelik değildir değer azdüşmüş dedi doktorum bakalım yarında verip yazıcam ne diyecek
serennt synpolyanna yaaa kıyamam çok geçmiş olsun allah sabırlar versin çok zor annelik anne hissiyatı çok zor Bedenen iyiyim çok şükür ama işte yüreğim sızlıyor sende dikkat et korkma ne olursa olsun üzülme