Minenurcan99 KIZLAR MERHABA BENİM HAMİLELİGİMİN 3 AYINDAN BERRİ. VUCUDUMDA VE YÜZÜMDE UFAK UFAK ET BENLERİ ÇIKMAYA BAŞALDI VE YÜZÜMDE ÇIKAN 1 TANE BAYA BÜYÜDÜ AYNI PROBLEM İ YAŞAYAN VAR MI?
Esenburhan123 Minenurcan99 ben yaşıyorum yüzümde çıktı 2 tane gebeliğimin basında çıktı sivilce çıkıyor sandım büyüdü elimi yüzümü sürekli yıkadığım işin parçalandı gibi tuhaf bir şey oldu doktorum plastik cerrahinde aldır büyümüş seninki dedi doğumdan sonra aldırmayı düşpntprıö
HandeSM Minenurcan99 benim de bacağımın arkasında geçen hamileliğimde çıkmıştı bu sefer aynı ben büyüdü
Merve5454 Minenurcan99 Olan benim büyüdü olmayan yerlerimde minik minik çıktı özellikler gogusumun etrafında
Hilal12 Merve5454 benimde göğüs etrafında çıktı sonra kuruyup düştü şimdi tekrar çıkmış ama doğumdan sonra hepsi geçiyormuş mrk etmeyin
Agnesmom Hilal12 benimde göğüsümün etrafında 2 tane çıktı korktum ne alaka diye doktoruma soracaktım içimi ferahlattınız 🙏🏻
Elif95Kuzey Minenurcan99 iç bacaklarımda çıktı solda 2 sağda 1 tane soldakilerin biri bacakların birbirine sürtmesinden şişti acıyordu patlattım kabuk tuttu kabuk düştü oda yok oldu çoksevinmiştim 😂 şimdi de yanındaki öyle patlattım falan ama bakalım bu da düşecekmi
Momcans Minenurcan99 benim de cikti gogus etrafimda ve gobegimde ..normalde bulunanlar da biraz buyudu neden oluyor bu acaba ya hic biyerde de bununla ilgili bisey okumamistim korktum ve sasirdim acikcasi dogumdan sonra gecmezse doktora giderim sanirim