Kucukmucize Merhabalar anneler.İnternetten bebek odası takımı aldınız mı.Aldıysanız memnun kaldınız mı.Bide hangi sitelerden aldınız ?😊😊🥰
Minnosannem12 Kucukmucize instgramda alyans bebe var oradan aldım çok güzel ve kullanışlı kaliteli tavsiye ederim
Csm Kucukmucize bbutik mobilyadan aldım gardrop ve şifonyer, hatta kargoda dolabın 5 parçası zedelenmişti ,3 hafta sonra tekrardan gönderdiler. Cok cok memnun kaldım, tavsiye ederim
Kizimveben59 Kucukmucize Afilli bebekten aldım hem instgram da hemde Trendyol ve gittigidiyorda sitesi var çok güzel geldi. Montajı da biz yaptık numaralandırma yapıp şema göndermişler fiyalari da çok uygun üstelik 🤗
Cansu13 Ben trendyoldan takım olarak değil de kendim şifonyer dolap ve monsster yatak birde beşik aldım oda yaptım ☺️
Cansu13 Haticeylm https://resimyukle.io/g/DEU7W8U2Id Böyle bütün oda halısı perdesi süsleri vs. Birde kiwinin beşiğini aldım Hepsi trendyoldan toplam 4.300 lira tuttu
Aysobaciniz Cansu13 montajını kendinimiz mi yaptınız sanırım öyle oluyor çünkü montajından dolayı şüphede kalıyorum
Cansu13 Aysobaciniz bir montajcıya 100 TL monte ettirdik. Eşimde bu konuda pek becerikli değildir 😅 ama bilseydik bence monte edebilirdik çünkü üzerinde sayıları var ve monte için kağıdı geliyor ona göre monte edilebiliyor
Aysobaciniz Cansu13 yaa 😀😀 benim eşimde hiç yapamaz ben ondan daha iyiyim 🤣 o bu halde yapamayacağım.bi düşüneyim bunu çok sağolun ❣️
Cansu13 Aysobaciniz önemli değil montajı rahatlıkla bir montajcıya yaptırabilirsiniz. Bebek odalarını çok araştırdım ve fiyat olarak bana çok yüksek geldi bu daha ekonomik birde kafama göre birleştirdim istediğim gibi de oldu 🌸🐣 daha tam bitmese de yerleşti en azından 😂