Merhaba 13+1 iz bugün ikili taramamız yapıldı ense kalınlığı 1.7 doktor normal dedi burun nazal kemiğine var dedi bir de kan verdik 10 gün sonra çıkacakmış sonucu kan sonucu çıkmadan bu şekilde normal denilip de kanda sıkıntı yaşayanlar oldu mu acaba ?