mry_mst Son günüme göre şuan 33 haftalığım bebeğim 2 kilo olmuş ama doktor 31 ve 32. Haftaya uyumlu dedi bebeğin böyle bişey yaşadınız mı sizde sonradan kaç kilo oldu bebeğiniz haftada kaç gram aldı acaba
Sifa0033 mry_mst canım benim kızımda geriydi hep 38 de doğurdum ama 37 ile uyumluydu. Sorunsuz bi şekilde kucağıma aldım şükür. Doktorun ne diyor peki
Gul76 mry_mst ben dün hastaneye gittim 31+6haftaliktim 2 kilo dedi bebegimin kilosu bana haftasıyla uyumlu gayet yolunda hersey dedi
mry_mst Sifa0033 aslında doktorum geri demedi sadece hafta olarak ultrason da 32 ile uyumlu dedi ama oda bişey olmaz biraz minyon olur dedi ama işte ister istemez insan takılıyo yine
Sifa0033 mry_mst hiç takılma bende öyleydim hatta ağlardım her hafta kontrolden sonra 🙂şimdi 10 aylık kızım MaşaAllah gayet güzel gelişimi herşeyi. Güzel güzel yaşa hamileliğini bugünleri ararsın sonra
mry_mst Sifa0033 Allah sağlıklı uzun ömürler versin kızına 🤲 Teşekkür ederim bende çok takmıyorum artık güzel yaşamaya çalışıyorum ☺️
mry_mst ZZeyynePP sağlıklı olsunlarda önemli olan o bana da kilosu az gibi geldiği için takmıştım biraz ama gelişimi iyimiş biz tadını çıkarmaya çalışalım özleyecez bu günleri ☺️
mry_mst Gulcan56 bende çok takıldım ama ne kadar takılıp stres yaparsak daha kötü sağlıkla kucağımıza almak daha önemli biz ne kadar mutlu olursak bebişlerde öyle olur
mry_mst Gul76 anne olmak böyle bişey heralde ister istemez takılıyorum ama sağlıklı olması en önemlisi tabi ki
Yalnizanne97 Bende bugün gittim 31+4 1765 gram ama benim sata göre 31+4 geç döllenme olmuş bir hafta geri olarak sayıyoruz hep
Gul76 mry_mst yani illaki bide ilk gebelik se normal yani tedirgin olman rabbim saglikla kucagina almayi nasip eder insallah hepimizin