Zehra60muhammed ilk bir ay cildi hassas olduğu için bez olarak prima premium çare kullandım ıslak havlu olarak uni baby yenidoğan kullandım ikisinden de çok memnun kaldım. İlk aydan sonra bez de molfixe geçtim ıslak mendille bazen sleepy bazen uni baby kullanıyorum hangisi indirimdeyse. Ama uni Babyden çok memnunum. Sleepy bez de kullandım ama pek memnun kalmadım taşırıyor gibi