Zehratuzlu18 o vakitler ilk hamileliğimde feci bir sancı yaşamıştım hemen tabi doktora koştum doktorum yalancı sancı olduğunu söyledi gerekli ne varsa yapıldı hemşire de bu zamanlarda karnınızı yuvarlak bir şekilde ovalamayın dedi ve bende bunu çok yapardım bazı durumlar hareketler doğumu uyarıyormuş öyle dedi bence bi doktora görün korkma Allah’ın izniyle bişey yoktur inşallah yalancı bir sancı olur benimki gibi en iyisi doktorun görmesi