Ecemeylul Arkadaşlar testi yorumlayabilir misiniz hiç bir şey anlamadım https://www.hizliresim.com/omrcpd3 https://resimyukle.link/i/oSP7z
Beyzan Ecemeylul riskiniz düşük çıkmış bakın attığınız raporun sağ alt köşesinde yazıyor rakamlar. Sıkıntı yok bebeğinizin de burun kemiği var Dr ozellikle resmini almis
Patisever Ecemeylul temiz çıkmış gözün Aydın sağ altta değerin altında yazıyor ya önemli olan o kısım
Ecemeylul Beyzan teşekkür ederim ben bayağı inceledim ama ilk gebeliğim ilk leri yaşıyorum heyecan dan da anlayamıyorum
Sevalbasarr Test sonucunuz gayet iyi görünüyor, riskiniz baya düşük 😊 ama tabi doktorunuz en iyisini bilir sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Ecemeylul ZumrutHanim hem detaylı ultrason da bakılıyor hem de kan testi veriyorsun adına ikili tarama testi diyorlar
Sevalbasarr ZumrutHanim ikili test kan ve usgdeki ense ölçümünden oluşuyor, önce bebeğin ölçümü yapılıyor sonra kan veriliyor
pinartonguc Bende perşembe günü 2 li tarama testi olacagim bugun sekreteri aradim tahlil vs yeni yapildi tekrar tahlil olacak mi oda dedi 2 li tarama testi yapilacak ac yada tok fark etmez tok gelin özellikle dedi. Strest oldum hayirli sonuclar inşallah😔
Didemmmmm pinartonguc bende perşembe günü gideceğim inşallah güzel haberler alırız Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏