umudunannesiii tugcemma 22+5 im hala bsey almadım diye bilirim bir kaç parça zıbın aldm Persmbe günü kontrolüm var herhangi bir sorun çıkmazsa o gün az ufak tefek gysileri almayı düşünüyorum
Catmom tugcemma 3 ayı doldurduk indirim denk geldikçe almaya başladım. Hem birikmedi hem de maddi olarak zorlamadı. Çoğu şeyi de aşırı uyguna almış oldum
Aysee21 tugcemma ben şu an 30 haftaligim 25 haftalıkken çıkıp hepsini toplu aldım sana önerim bence 0-3 aylık çok alma ben sadece 5 takım aldım geri kalanı hep büyük aldım
Nurunannesiii12 tugcemma 5 ayin icndeyim cinsiyeti ogrenince biseyler siparis etmeye basladik kıyafet yatak beşik gibi. Mağazaya gidip kıyafeti dokunarak seçmek istiyorum aslında sonra kalan çoğu şeyi netten getirticem düşünüp beğenip alma şansım olsun ama ilk eşyalarını görüp alma taraftariyim. Beşiği netten sipariş ettik burda herkesin önerdiği bi model markaydı.bugun geldi açıcaz birazdan😊 kurup bakıcaz
Asyaayaz1 4 aylıkken ufak olanlardan başladım indirimlerden vs yararlandım şimdi büyük olanlara geçiş yaptım 28+5 iz
tugcemma umudunannesiii 16 haftalığız biz henüz :) ama o kadar çok ağladım var ki. Çarşamba cinsiyetimiz belli olacak, yavaş yavaş başlamalı mı?
umudunannesiii tugcemma Yanls anlama bende sen gbi hemen alım diyordum iki arkadaşım da erkenden aldılar eşyaları özendiler ve çocukları düştü çok ozenince o tarz şeyler oluyor eşya değil mi bu az bebek yarilansjn diyorlar ne olur olmaz hesabı o yüzden ben 5-6 aylarda başlanmasının daha dgru olacagini dusunuyorm
Catmom tugcemma öncesinde liste hazırladım. Bütçeme ve indirim durumuna göre aldım. Denk gelmeye göre yani belli bir sıra yok
tugcemma Nurunannesiii12 ne güzel darısı bize olsun :) İşte ben de çarşamba öğrenicem cinsiyeti. Yatak filan bakıyorum ama erken mi bilemedim 😊
Zeynepltl Cinsiyet belli olur olmaz yavaş yavaş almaya başladım bende . Suan 27+1 iz , sadece büyük eşyalar kaldı.beşik , puset vs.İndirimleri takip edip baya bişiler aldım
Aysee21 tugcemma sende 25 haftalıkken almaya başlayabilirsin ancak yıkanıp utulenip yerleştiriyor insan daha sonra agirlasiyr ya yapasi gelmiyor
Nurunannesiii12 tugcemma ne kadar erken alıp ödenirse o kadar iyi sonraya kalınca hepsi üst üste ev kutu dolucak karışıklık olucak.detaylidan sonra kıyafet bakıcaz. Arabası pusetini sona doğru almayı düşünüyoruz su an için yatak yatağın ici ne ortopedik yatağı ve kıyafeti ayrıca bebek bakımı ürünü bezi bunlar i sıraya koyduk. Hafta ilerleyince heosiyle ilgilenemiyosun dolap yaptircaz hazir yapiomis almicaz ki ileride de kullanışlı olsun. Şimdilik yatağı yanımda olacak.ayri bi oda var fakat orada dolabımız var. En fazla dolabini oraya koyarm.tasinma durumu olursa eve göre güzel bi oda yapmayı planlıyoruz.
Esen3535 tugcemma ben 27. Haftadayım daha bieşy alamadım Mayıs başında başlayacaktım yasaklardan çıkamadık en kısa zamanda başlıcam inşllah