Mavisim00 zaten %50 ihtimal var ya erkek ya kız. Şu cinsiyet tahmini tam bi saçmalık. Zaten doktorunuz gördüğü zaman söylüyor. Anlıyoum heyecanınızı ama ne bileyim çok mantıksız. Forumda ilah ilan edilmiş durumda bu kadın çok komik yok bilmem ne teorisi yok kemik yapısı. Zaten böyle bir şey mümkün olsaydı emin olun doktor günde kaç gebe görüyor. Onlar söylerdi teorileri. Lütfen böyle şeylere inanmayın ya. Bilmeside çok vaaavvvv bi şey değil zaten ya kız diyecek ya erkek