Rusev ben devlete gittim ama doktor bana değerlerin düşük falan filam diyip ilaç yazip gönderdi brn de özele gittim doktra hamile kalmak istiyorum hocam fala dedim ilk yunurta takibi yapiyor zaten mesela benim 2 ay takip etti 2 kere catlatma iğnesi vuruldum maalsef olumlu sonuç alamadim bu ay ara vermiştik Rabbimin hediuesi hamileyim yarin kan vereceğim