Merhaba hamişler🥰 ben 6 haftalık hamileyim yani 6+3. Ev işi yapıyorum kendimi pek sakındığım söylenemez ama çok da yorulmuyorum yani. Yalnız yemek yaparken belim çok ağrıyor bunu yaşayan var mı acaba? Bu kötü birşey olduğu anlamına mı gelir yoksa normal midir? Sizler nelere dikkat ediyorsunuz?