Kızlar gebelik şekerim var 3 haftadır çok düzenli gidiyor ve şuan 39+1 im açılmam 1.5 cm bebeğimde 4100 kg aşa yukarı 300 gram oynar dedi doktorum en başından beri sezeryan olmamı söylüyor hastaneye gebelik şekeri olup normal doğum yapan var mı acaba başka doktorlara danıştım bekleyebilirsin bi sakımca görmüyoruz dediler 39 +1 i daha erken gördüler kendi doktorumda beni biraz korkutuyor açıkcası herşeyi doğuma hazır bir bebeğide sezeryana almak bana doğru gelmiyor sizin tecrübe veya yakınınızda yaşadıpınız tecrübeler varsa paylaşırmısınız bebeğim şuan kanalda sadece gelmeyi bekliyor