Benim 32 haftada nst düşük çıkmıştı pozisyon degistirip yan yatarak cektik düzgün cikti yoksa eve yollamıyordu. Erken dogum riskim var ikiz gebeyim. 35. Haftayı görmek icin ugrasiyoruz. Zaten 34ten sonra akcigerler gelismis oluyor deniyor. Akciger ignesi vurundum 4 tane. Size yapıldı mi? Riskli haftalari geçmişsiniz korkmayin. Doktorunuz en iyi karari verir bebegi riske atmaz zaten.