35 haftalık olduk kıyafetlerin bir kısmını bugün yıkadım bir kısmı yarına kaldı çamaşırlık almayınca 🙈 sezeryan olacak 2. Gebeliğim olduğu ilkide sezeryandı, sağlıkla zamanında gelsinler inşAllah, doktorum 15 hazirana kadar bekleriz sıkıntı olmazsa dedi bakalım nasip kısmet yarın kontrolüm var hayırlısıyla