hulyaaksoy 12+5 deyiz bugün kontrolüm vardı erkeğe benziyor dedi sizce değişir mi resim atmak istiyorum acaba nereden atılıyor buraya resim
Mdnyldz hulyaaksoy 12.haftamda %60 erkek demişti benimde doktorum değişmedi. Şuan 36+2deyiz oğluma kavuşmak için gün sayıyorum 🤗
Sadece_anne Canım google a gir aramaya hizli resim yukle yaz oraya resmi yükle hemen yüklenen resmin aşağısında link olacak onu kopyala buraya yapistir
Keziiii https://resminiz.com/r/akH9m https://resminiz.com/r/akXGn https://resminiz.com/r/akeCB Tahmin lütfen