Ayum21 Boş gebelik geçirip Kürtaj olan hanımlar tekrardan ne kadar süre sonra gebe kaldınız kaç gün, hafta, veya ay içinde kaldınız ?
Goksugul Ayum21 arkadaşım boş gebelik geçirip kürtaj olduktan 2 ay sonra hamile kaldı şu an 14 haftalık hamile ❤️
Ayferrr25 Ayum21 bende boş gebelikten kürtaj oldum 5 ay sonra 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim oda düşük oldu şimdi bidaha deniyoruz 🙊🤦♀️👶
Nurklc38 Ayum21 dış gebelik yaşadım kendim evde düşürdüm ondan 3 ay sonra gebe kaldım ama kurtaj sonrasını uzun diyorlar bilemiyorum
minnoshan Kürtaj değil ama düşük yaşadım bi operasyona gerek kalmadı rahim temizlenmişti doktor ara vermenize gerek yok dedi hemen kaldım doğumuma da çok az kaldı🙏🏻
Ayum21 minnoshan bana hem düşük yaptırdılar vaginal ilaçlarla hem de kürtaja aldılar doktor bir adet gördükten sonra dusunebilirsin dedi ama ben dinlemedim korunmayi bıraktım çünkü çevremdeki herkes düşük veya kürtajdan sonra gebe kalmak çok kolay dediker tabi ki doktor ne derse o ama işte bilmiyoruz bakalım zaten 20 gün içinde adet görmem lazım kürtaj olalı 20 gün oldu
minnoshan Ayum21 ben yaptım ama aslında en az bi adet beklemeyi tavsiye ederim çünkü adet olmuyosun dolayısıyla yumurtlama döllenme zamanın belli olmuyo net bi şekilde biraz kafa karıştırıcı olabiliyo inşallah gönlünüzce olur 🙏🏻
Ayferrr25 Deryaerbil 3.den sonra genetik test yapılıyormuş eğer 3.de düşerse genetik test yapacaz dedi
Cikoo Ayum21 aynen adet olmayı bekliyodum 50 güne kadar olmamak normal falan dediler göğsüm çok sızlayınca dayanamadım test yaptım ve hamile çıktım
minnoshan Ayum21 benim hemen oldu muayenelere son adet tarihini sorduğu zaman doktora düşük yaptığım(parça düşürdüğüm) günü söyledim ve kese gözükmesi kalp atışı vs o güne göre doğru çıktı ama yine de geç döllenme mi oldu vs insanın aklında soru işareti kalıyor
minnoshan Ayum21 teşekkür ederim hepimiz için hayırlısı olsun 37 haftalık ama gelişimi geriden geliyor dedi doktor 😞