Merhabalar 31+0haftalık hamileyim. Eşim covid pozitif çıktı bugün .Bende şu an belirti olmadığı için test yapmadılar.Evde karantinaya girdik. Ayrı odalarda takılıyoruz.Tuvaletlerimiz ayrı.2 haftadır nefesim daralıyordu haftada bi kaç kere. hamileliktendir dedim hep 1 haftadır da ellerim ayaklarım şiş uyanıyorum. 1 haftadır akşam yatarken sırtım ağrıyor. Ben bunları hamileliğe bağladığım için filyasyonculara bişe demedim.Sonuçta eşimle beraberdik hep. Tecrübeli aekadaşlar sizcede hamileliktendir dimi.