Ben ilk randevum 7+3 te inşallah banada keseyi görüp kalp sesini duymak nasip olur ben 2 düşük yaptım bu yüzden bilerek gtmiyorum şimdi kese karından net görünen e kadar Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin inşAllah şimdi 6 +2 yim aşırı koku hassasiyeti var ve göğüslerim ağrıyor bu şekilde boş gebelik olmaz dimi kızlar bilginiz var mı çok endişeliyim