Kızlar merhaba 17 haftalık gebeyim son 2 haftadır inanılmaz derecede kanamam oluyor lekelenme tarzı değil bildiğiniz su gibi geliyor pıhtı düşüyor progesteron ve proton iğne vuruluyorum sürekli yatıyorum kese etrafında kanama alanı var dedi doktor böyle bir durum yaşayan var mı ?