handegurses ilk hamileliğim de doğuma kadar kullandım canım ben bundada kullanıyorum ilk hamileliğim sağlıkla normal doğum ile gerçekleşti o ben sonrasında daha kötü olur diye korktum ama doğumdan sonra basur olmadı. 2. Hamileliğim de 1 aydır var işte tekrar kullanıyorum kremi