Orange İkili testte doktorumuz %51 kız, bacak arası boş gözüküyor dedi. Açıkçası ben de hep öyle hissettim. Bugün 16+4 olduk, erkek olduğunu öğrendik. 🥰 Yanılmaları okuyordum ama yaşayacağımı düşünmemiştim, oluyormuş :)
Ayse32 Orange hayırlı olsun sağlıcakla gelsin inşallah bizde 12+3 te %95 kız dedi doktorumuz cuma günü tekrar gideceğiz 14 hafta olacağız inşallah kesinleşir yanılmaları gördükçe bende emin olamıyorum 🥰
Deniztayfun Orange sağlıcakla gelsin inşallah bebişiniz bizimde 12 haftalkda erkege benzıyo dendi 15 haftalkta kız dediler kesin gbi bısey dedı sordugumda. Smdı 16 haftalk olduk degısırmı acaba yıne bılemedım😕