Nasil gecer bu bel ağrısı ölüyorum galiba çok kötü ağrıyor belim karnim içinde oyle hareketli ettikçe cok aciyor dun hastaneye gittim nst ye bağlandım bisey çıkmadı hemşireye söyledim ağrılarım cok kötüyüm diye bisey demedi geri gönderdi ama ben dayanamıyorum bu ağrılara regl sancısı gibi ondanda beter 😔😔😔