beyzanur_kbn duygu hanım benim doktorumdu inan bana çok memnun kalırsınız sadece biraz fazla test ister hastaneye kazandırmak için normal dogum destekçisidir ve özellikle kesi dikiş atmayı çok seven biri degildir :) inan bana emin ellerde olursun tek sıkıntım hastane benim ücreti vs beni zorlayacak diye korkuyorum reyapta 2000 tl idi