Rmysmt Yarın test yapacak olanlar var mı kızlarr en son 10 nisan da adet oldum pkoluyum ama bi kaç belirti de yaşadım biraz bekleyeyim dedim. Test aldim bugün, yarın sabah ilk idrarla deneyeceğim var mı benim gibi heycanla bekleyenn🙋🏻♀️
Ayferrr25 Rmysmt eğer eşim iş çıkışı test almayı unutmazsa bende yarın sabah yapacam gecikmemin 4. Günü oluyo yarın hayırlıolur inşallah 🙏
GamzeBaz Rmysmt bnmde yarın adet günüm ama 3 gün öncesinde pozitif cıktı kan verdm oda pozitif inşallah Rabbm szede nasip etsin 🤲🤲🤲
Rmysmt GamzeBaz ayy hayırlı olsuun hadi inşallah darısı tüm isteyenlere. Belirtileriniz var miydi varsa kac gun önceden basladii
Selcansahin33 Mrymkrz_ ben adetime 3 gün kala ikindi vakti yaptım ve çok net çıkmıştı ki onun öncesindeki günlerden bir kaç kere yapmışım negatifti o gün çok net pozitif görmüştüm 😂
Mrymkrz_ Selcansahin33 ben 1 saat önce yaptım ama adet dönemine daha 15 gün var şuan negatif çıktı değişir mi acaba
Rmysmt GamzeBaz yaa belirtisiz de oluyor demekki bu isler inşallah sağlıkla kucağına da alırsın canım
Selcansahin33 Mrymkrz_ değişir değişir bende cok heyecanlıyım yumurtlamadan sonra ara ara sürekli yaptım hep negaifti en son adete 3 gün kala pozitif gördüm ve doktora gittim direk doktor daha çok yeni resmen belkide bugün gebelik oluştu ve sen farketmissin dedi tabi surekli test yapınca 😂😂😂
Sadiyy35 Mrymkrz_ canım tabiki 15 gün önceden çıkmaz benim 5 gün geçti günümü onda bile negatifti sonra pozitif oldu