Kuyumcu irorkay bızım bu hafta gıtmemız lazımda ama gıdemıyoruz randevu bulamadık cumartesı 29 haftalık olucak gıdıcez ozaman yzarım ama bence senınkı gayet ıyı masallah benm 24. Haftada 665 gramdı
Habibesari 28+1 de gitmiştim 1328 kilosu 39 cm boyuydu doktorum çok güzel gelişimi dedi. Hatta bizim kız yer çekimine meydan okuyamıyor galiba kafasını aşağıya bile döndürmüş😀
GunesMom irorkay geçen hafta şeker yüklemem vardı 28 haftalıkken 1113 grm 35 cm çıktı şuan 29+2 deyiz 32. Haftamda gidicem tekrar inşallah sizinde kilosu gayet iyi bence son aylar kilo alımı olucak❤️🌸sağlıkla kucağımıza alalım inşallah