calikusu_03 Annelerim, doktor 11. Haftada %80 erkek, 13. Haftada kız , 15. Erkek dedi. Sizce değişir mi yine kafamız çok karışık. İlk ikisi özel klinik sanki devlet hastanesi bu arada
suscarparimm calikusu_03 Ayrıntılı ultrasonda tam netleşiyor canım bende ilk erkeğe benzettiler sonra %60 kız dedi ayrıntılıda kesin kız olduğunu öğrendim
Zumra-54 calikusu_03 benim 10 uncu haftaya kadar ikiz olan gebeliğim 11 de tek çıktı ve yine özel ahhh ahhh 🤣🤣
Nur000 calikusu_03 çok erken haftalarda tahmin yapılmış normalde kesin cinsiyet öğrenmek için 16 haftadan sonra söylüyor doktorlar. En garantiside detaylı ultrason
Emelingoo Zumra-54 iki kese olduğu için ikiz demişlerdir. Teke düşmüş olmalı. Hiç kanaman oldu mu şimdiye kadar?
Defne_ Nur000 hayır doktor tecrübeliyse kendine güveniyorsa cihazıda iyiyse sen sormadan 12.haftada 2li tarama testi esnasında söylüyor cinsiyeti. Yüzdelik şeklinde de söylese bile söylüyor yani
calikusu_03 Evet ama özel klinikte sanırım erken söylüyorlar . Bu sefer devlet hastanesine gittik, baya inceledi kesin erkek dedi ama hiç emin olamadık kafamız aşırı karıştı
kadriyeahmet Canım benim 4 buçuk aylikken değişti 🤣🤣hala kız gözüküo bakalım doğum 1 ay sonra supriz yapip erkek çıkarsa da şaşırmam herhalde🤣🤣🤣
Nur000 Defne_ 11 12 13 haftalık bebekte kızda olsa erkek te olsa çıkıntı olabiliyor tam olarak o haftalarda yapılan tahminler hep yanıltıyor burada çok görüyoruz cinsiyetin değiştiğini. Devlet hastanesi en güzelini yapıyor bu konuda bebeğin organları tam büyüdüğü zaman emin Bi şekilde cinsiyeti söylüyor 🤰😇
112alp calikusu_03 şu an aslında yanılma payı biraz düşük arkafasın dediği gibi 11/12/13 hadi neyse ama 15 de az değil
112alp calikusu_03 benim ilk gebelikte de ilk doktorum senin gibi 12.haftada erkeğe benziyor dedi sonraki kontrollerde hep kız dedi 😀bn erkek hissediyordum ztn başka dr a gittik o da erkek dedi neyse biz ilk doktora yine arada gittik halen kız diyordu sinir etti bizi bu olay üçüncü bi dr a gittik 😀yine erkek ve pipi net olumca 18.haftada anca kesinleştirdik o yüzden siz biraz daha bekleyin bnce erkek olarak devam ediyor olabilir içime öyle doğdu kuzu 🥰
esinaltintaas calikusu_03 Kuzum hep özele gidiyorum başından itibaren ilk %80 kız dedi eminim dedi sonra 17de erkek dedi detaylıda başka bir doktor baktı cinsiyeti geçiştirerek erkek bebek dedi sonra 2 defa kontrole gittim kendi doktoruma kendini göstermedi kemik yapısı ve tip olarak kıza çok benziyor ama dedi kafamda deli sorular 😂😂😂