Nuriye41- Merhaba ben 24. Haftadayım açlık şekerim geçen ay 87 çıkmıştı bu ay biraz düşük çıkmış 64 olmuş. Normal mi bilemedim sizin nasıldı
Celiklibusee Nuriye41- 67ydi benim de en son ölçtüğümde. Düşük olması bence daha iyi. 70-105 arası normal kabul ediliyor 💐💐içiniz ferah olsun
Rabismomm4 Benim açlık 87 hep hiç 90 görmedim yüksek dedi Dr ilk ölçdurdugumde 50 çıkmıştı normal demişti bende hiic anlamıyorum Dr i biri iyi biri yüksek diyor 🤷 diyet verdi bebeğim gerilemeye başlamış bende bıraktım diyeti🤭