Beyzalpay Elhandülillah ben ilk seferde hamile kaldım, klomen bitip kontole gittiğimde yumurtam nerdeyse hiç büyümemişti doktor bu ay daha büyümez bi dahaki ay adet olunca tekrar gel olmazsan adet söktürücü kullan dedi, kontrolümden bi hafta sonra yoğun bi akıntım oldu ama önemsemedm doktor daha büyümez dediği için ama hamile kalmışım , kendimi tuhaf hissetmeye başladım adet tarihim 1 hafta geçene kadar söktürücü içmedim o güne kadar testler hep negatifti en son adetim 7 gün geçtikten sonra akşam tekrar test yapim çkmazsa söktürücü kullanırım diye düşünmüştüm çok şükür ki o akşam 2. Çizgiyi gördüm , 2 hafta geç döllenmem olmuş. Şuan 9+6 yız Rabbim hayırla tamamlamayı nasip eder , isteyen herkesede evlat nasip eder inşallah 💜