MotherofYusuf Sezeryan olduktan sonra kiyafet olarak ne giydiniz resim ata bilirmisiniz ilk bebegim tecrubesizim
Senayyalcin MotherofYusuf Salaş bi pijama altı bir de bol tişört giymiştim ben ama elbise tarzı bi pijama da giyilebilir rahat olurdu
sedaa_aa MotherofYusuf resim yok ama önden düğmeli salaş bi alt üst pijama almıştım lc waikikiden çok rahat ettim. Sezaryenden ilk çıkınca sadece üstünü giydirdiler ilk yürüyüşte altını da giydirdiler. Elbiseden daha rahat oluyor
Beyzan MotherofYusuf normal pijama takımı ya da gecelik. Ekstra özel bir şeye gerek yok sizin zevkinize kalmış. İster lohusa pijama takımı alın giyin isterseniz düğmeli pijama takımı.