Nananusha 20 haftadayiz hala basimda cok cok agrilar oluyo doktorum Parol onermisti ama o bile kesmiyo .hangi cozumler onere bilirsiniz kizlar?napa bilirim gecmesi icin.
Emineslh Nananusha buzla masaj yapın güzel duş alın sessiz sakin ve çok aydınlık olmayan yere gidip dinlenin telefona tv ye bakmayın bol SU için parol bir tane daha için inşallah gecer benim aklimdakiler şuan bunlar
betulcvn Bende parol içince kesmiyor doktorum acilden parol serum yaptırıp oksijen taktimami söylemişti yarim saat sürmeden hemen geçiriyor ki kafamı yerinden kaldiramadigimi biliyorum. Oksijenin çok faydası var kendin bile o an hissedebiliyorsun. Doktoruna danışıp gidebilirsin
ednrbrke Nane yağı alabilirsin canım. Şakaklarını ve alnını bi süre ovaladıktan sonra yağ zaten yakıyo ve geçiyo. Ben bunda çare buldum...