Omurdrn vajinal ulturosonla baktı demi eger öleyse bişi olmaz bn defalarca o şekilde bakıldım yeni yeni karnımdan bakılıyor artık ki zaten yani devlette direk vajinal ulturosonla bakıolardı hep artık 17 hafta oldum 2,3 dür karnımdan baktı endişe etme zararı olsa o şekilde bakmazlar zaten 🙏🏻🙏🏻🙏🏻