Sblglc Senayyalcin aaa hadi ya ne bileyim etrafimdaki herkes yok 3 gun yok 10 gun derken sasirdim valla cok tesekkur ederim ☺️
Hayalhira Sblglc benm doktorumda normal dedi bu zamanda insan hngisine inanacağınıda şaşırıyor artık. Ben 12 gün oldum doğum yapalı çok az oluyor artık sanki adet bitimi gibi
Zafsim0801 Sblglc 5 Nisan’da spinal sezeryan oldum yaklaşık 2 hafta sürdü şu anda kırkım çıktı ama ne zaman adet oluyorum bilmiyorum
Hayalhira Sblglc evet normal o şeklde gelmesi çünkü içerdeki pis kan atılıyor 😊 bugun kontorulum vardı doktorum kanaman devam ediyor dimi dedi evet dedim normal uzun bi süre olur korkma dedi
Sblglc Hayalhira evet normalmis bugun kontrole gittim hic bir sorun yok Allaha sukur 10 gune kdar biter dedi ☺️