Yelkaaa01 Kartal lutfi Kırdar hastanesi için o bölüme randevu tok kac haftadır ya. Ne olacak böyle ne zaman açılacak. 182 aradim simdi İstanbul un genelinde randevu görülmemektedir ne zmn açılacağı hakkında bilgi sahibine değillermiş ne saçma iş ya
Sedasmsk Yelkaaa01 valla canim 18 haftamdan beri bakıyorum sira yoktu en son 21. Haftamda kadin doğuma sira buldum oda 25. Haftamda radyoloji ye anca yer bulabildi çok dolu
Betulkayaar Yelkaaa01 evet bende 2 haftadır bekliyorum bir tane bile randevu açılmadı. Daha sürem var ama açılmayacak gibi🙄
Sarew Yelkaaa01 genel de sevk ile gidiliyo diye biliyorum daha kolay bana devlet hastanesin de bi doktor sevk kağıdı vermişti o bölüm için
Sedasmsk Yelkaaa01 oyle valla şu virüsten dolayı fazla hasta kabul etmiyorlar sanırım En son hastaneye gidip erkenden randevu alabilirsin benim etrafimdakiler çoğu öyle gidip almis
Minigim45 Yelkaaa01 19 haftada gittim bişey 22 haftada oluşuyor oZaman tekrar randevu al gel dedi ben anca buldum tekrar gittim bişey çıkmadı çok şükür
Sedasmsk Yelkaaa01 1 ay sonrasına veriyorlar zaten randevuyu erken gitmende fayda var gerçi ben 21 de gittim 25nci haftama verdi randevuyu
Sarew Yelkaaa01 bana kayıt açmadı 3 günlük sevk kağıdı verdi 3 gün icerisin de istediğin bi gün de gidebilirsin demişti
havva365 Yelkaaa01 bir bucuk almayı denedim ve sonunda aldım bayram haftası oldugu için randevumu iptal ettiler doktorlar yokmus 🤷♀️ oyüzden ben hiç güvenmiyorum acıkcası 15:00 16:00 saatler arası mhrsden hemen bakabilirsiniz o saatler arası randevularını yeniiliyorlar
Zeynepppp34 Yelkaaa01 canm ben MHRS uygulamasından alıyorum , şöyle saat tam 15:59 hazır ol uygulama da 16:00 randevu saatleri açılıyor 1 doktor var zaten didar kurt