Baharszr Merhaba Proluton depot iğnesi haftada bir vuruluyor hafta sonuna denk geldi 2gün geçmiş oldu iğneyi vurdurmakta sıkıntı olmaz sanırım bilgisi olan paylaşır mı
dilekyerekaban Baharszr ʙᴇɴᴅᴇ ᴋᴜʟʟᴀɴɪʏᴏʀᴜᴍ 3 ɢᴜ̈ɴᴅᴇ ʙɪʀ ʜᴀғᴛᴀsᴏɴᴜɴᴀ ᴅʀɴᴋ ɢᴇʟᴍᴇsɪ ᴇɴɢᴇʟ ᴅᴇɢɪʟ ᴇɴ ʏᴀᴋɪɴ ᴀᴄɪʟᴇ ɢɪᴅɪᴘ ᴠᴜʀᴜᴅᴜʏᴏʀᴜᴢ
Yavuzun1annesi2 Baharszr bişey olmaz inşallah benim elimde olmadıgı için normalde dün vurulmam lazımdı ama igne kalmamıştı elimde bugün doktora gidcem diye eczanedende alamadım kontrolde yazdırdım bi sıkıntı olmaz inşallah kanamanız yoksa sorun yoktur benim kanamam oldu 🤲🤲🤗🤗
Kara_keci1 Baharszr endise etmeyin proluton vucutta depolanan bir ilac bende kullaniyordum progestanla beraber,bissy olmaz ama siz gene de gununuzde ignenizi olmaya calisin🤗🤗
Baharszr Yavuzun1annesi2 gittim fakat acildeki hemşire tehlikeli iğne ben vuramam dedi kadın Doğuma yönlendirdi o da benim hastam değilsiniz diye kabul etmedi saçma sapan seyler
Yavuzun1annesi2 Baharszr aaa yok artık ne saçmalık ben herzaman vurulyorum ne diye hemşire olmuş o agır bu agır ben vurmam diyosa hemşireligi bıraksın 🤨🤨
dilekyerekaban Baharszr ʜɪᴍᴍ ᴀɴʟᴀᴅɪᴍ ʙᴀşᴋᴀ ʙɪ ʜᴇᴍşɪʀᴇᴅᴇɴ ʀɪᴄᴀ ᴇᴛsᴇʏᴅɪɴɪᴢ ᴋᴇşᴋᴇ ʏᴀᴅᴀ ᴍᴀᴅᴇᴍ ɢᴜ̈ɴᴜ̈ ɢᴇᴄ̧ᴛɪ ʜᴀғᴛᴀʟɪᴋ ᴠᴜʀᴜʟᴍᴀ ɢᴜ̈ɴᴜ̈ɴᴜ̈ᴢᴜ̈ ʜᴀғᴛᴀ ɪᴄ̧ɪɴᴇ ᴀʏᴀʀʟᴀʀsɪɴɪᴢ ʙᴇɴɪᴍᴋɪ ʜᴇʀʜᴀʟᴜᴋᴀʀᴅᴀ ᴅᴇɴᴋ ɢᴇʟɪʏᴏ ʜᴀғᴛᴀsᴏɴᴜ ᴍᴀʟᴇsᴇғ…sɪᴢᴇ ɴᴇᴅᴇɴ ᴠᴇʀᴅɪ ᴅᴏᴋᴛᴏʀᴜɴᴜᴢ
Baharszr Yavuzun1annesi2 1tane hemşire vardı hafta sonu yasaklarına denk geldim hemşire demek istemiyorum ama oda bana denk geldi
Baharszr dilekyerekaban onu da denk getirdim fakat bayrama denk geldi neyse hayırlısı buymuş kahverengi kanamam oluyordu