Defne2020 Arkadaşlar 27 hf karnimda acıma yanma hissi gibi bir his var ve bazen kıpır kıpır birşey oluyor yani nasıl tarif etsem bilemedim ..
annelinkoo Defne2020 yani bende 27. Haftada pek çatlak yoktu şu an 37+0 dayım bayağı sert çatlaklar oluştu. Karın sızısının olduğu yerde de çatlaklarım war onlar ağrı yapabiliyormuş..