Yildizanne ben ikisinden de aldım. Benim bebeğim de Temmuz ortasında doğacak. Bu konuda çok kararsız kalmamıza gerek yok Çünkü ilk aylarda üzerindeki örtüyü yüzüne çekme ihtimali olduğu için bebeğin üstüne bir şey örtülmez.Yarım kundak yapmanızı tavsiye ederim. E ister uyku seti, ister ,nevresim Ya da pike takımı alın bınların birbirinden farkı üst örtüleri sadece hepsinin çarşafı aynı kumaş. Yastık zaten yeni doğanda kullanılmıyor. Yani tek kullanacağınız alt çarşafı olacak muhtemelen başlarda 🤷🏻♀️
Bana sen ne kullanacaksın diye sorarsanız ben başta pike takımı ile nevresim takımını dönüşümlü kullanacam kirlenecek sonuçta. Hava serinlemeye başlayınca pike takımını kaldırıp nevresim takımı ile uyku setini dönüşümlü kullanacam.Bir değişiklik olmazsa şimdiki düşüncem böyle