Merhaba hanımlar. Bebeklerimin tek yumurta ikizi olduğunu öğrendikten sonra doktorumu değiştirmeye karar verdim. Daha önce ikiz doğum yapan tanıdıklarım erken doğum riskinden dolayı yeni doğan yoğun bakımı olan hastane tercih etmem gerektiğini söylüyor. Ben de ayrı yerlere gitmemek için perinatoloji bölümü de olsun istiyorum. Duyduğum hastaneleri tek tek arayıp sezaryen doğum fiyatlarını soruyorum bazıları çok yüksek fiyatlar söylüyor. Sizler nasıl seçim yaptınız?