-fabulousmom1 Çatlatma iğnesi olacağım. İlişkiye her gün mü gireyim yoksa gün aşırı mı? İğneyle hamile kalanlar nasıl yol izlediniz? 🥺**
ege_ayaz_mom -fabulousmom1 bize doktor gün vermişti canım şu kadar gün aralıklarla yapın diye doktorun dediği gibi yapmıştık 😊
Mucizem4111 -fabulousmom1 çatlatma iğnesi olduğumda doktorum bir 36 saat sonra dedi birde ertesi gün dedi öyle yaptım tuttu. Daha öncede yaptırmıştım onda da gün aşırı yapmıştık tutmamıştı tabi bu biraz şans işi . Bebek isteyen herkes dualarımda Allah isteyen herkese nasip etsin
-fabulousmom1 zehranurr doktor gün aşırı dedi ama hamile kalanların çoğu her gün birliktelik olduğunu söylüyor kafam karıştı 🥺
Nergisseher -fabulousmom1 eğer sperm sayısı kalitesinde bir sıkıntı yoksa her gün olabilir dedi doktorum
-fabulousmom1 Ebreva bana da doktor gün verdi ama geçen ay uyguladım tutmadı. Acaba dedim hergün mü olmalı
Papatyam02 -fabulousmom1 ıkı defa catlatma ıgnesı oldum bırıncıde tutmadı ıkıncıde tuttu şukur 🙏 ıgne oldugum gunun aksamı ıle bırlıkte 3 gun ilişki dedi gün asırı falan demedı hıc
-fabulousmom1 Papatyam02 her doktor farklı söylüyor. Dün yaptım iğneyi Rabbim hayırlısını nasip etsin kuzum
-fabulousmom1 Nergisseher eğer bu ay olmazsa spermiyogram yaptıracağız . İnşallah nasip eder Rabbim 🤲🏽