NurCeren00 Egemenim64 vallahi birde hani çok büyük değil kuzenlerim. Yeni cihazlarla bakıldı sonuçta ama kısmet mi desem bilemedim. 😂. Tek sorun isim bulmak doğduktan sonra zor oluyor
Ebru24 Egemenim64 2 inciye gebeyim canım sunan bi tane kzıım var bi tane daha kzıım olucak 14 ftlıkken dedi kız varmı evde dedim evet. Dedim niye kızmı yok dedi ilerleyen hftlarda net soliyelim 17 hflıkken gittim tekrar kız dedi ilkinde galiba anladı kemik kfa yapısından🥰🥰
Egemenim64 Ebru24 Bencede annlıyolardır canım bide ben kız hissediyorum net görmese kız demezdi herhalde diye düşünüyorum 🥰🤷
Egemenim64 Ecemeylul Resimden nasıl tahmin ediyolar bilmiyorum canım doktor ultrason la her açıdan bakıyo net bişiy söyleyemiyo bilmiyorum ki 😊🥰❤️
NurCeren00 Egemenim64 amcam kız çocuk hastası ama şoktan hastaneyi birbirine kattı. “Siz çocukları karıştırdınız. Kaçırdınız benim çocuğumu” diye. Ama şansa ikisinde de hastanede o gün doğan tek bebek hep onlardı. Birde özel hastane yani. Aralarında 10 yaş var 😂 10 yıl arayla iki ayrı özel hastanede aynı hata.
mommy_bee Egemenim64 degisir yani detaylı ultrasonda netlik kazanir. Abim erkek biliyordu alisveris yapmıştı ustelik cok net pipi girunuyor demislerdi ozele gidince detaylida kiz cikti.
Ecemeylul Egemenim64 bende anlamıyorum ama bizede bı ümit oluyor heyecanlanıyorum belki bilen olur diye
Egemenim64 NurCeren00 Büyük şok ya eniştende haklı erkek diyip kız olunca insan inannazda baya kötü olmuş nasıl bilememişler ya 😂😂😂😅🤣
NurCeren00 Egemenim64 hiç bir fikrimiz yok 🙈 doktorda farklı hastanede hele 10 yıl ara. Şans ne diyelim 😍
Ecemeylul Umutlunne Google hızlı resim yükle yaz canım çıkan sayfaya tıkla resmi oraya yükle linki kopyalayıp buraya yapıştır canim
Ays0 Kesin diyene kadar bence bekle. 11+2 de bacak arası boş ama daha küçük o yüzden kesin düşünme şimdilik kızım diye sev dedi bana sonra %80 kız dedi %99 oldu derken şuan adım kadar eminim diyor doktorum 😂
Bsraa35 Egemenim64 genellikle erkeklerde yanılma oluyormuş kordonu organ sanılıp sonra kız çıkıyormuş bana da 12. Haftam da kıza benziyor dedi 16. Haftam da kesinleşti 🥰😍❤️
Huzurmelegim_28 Egemenim64 banada %80 - %90 kız dediler detaylıda da baya baktı doktor kız dedi şuana kadar pek dönmüyor bizimki hala kız yani seninde değişmez heralde