Almla Kızlar merhaba ikinci defa kullanmaya başladım femara yı 11 nisan da olmustm ve 13 mayısta adet söktürücü kullanmadan regl oldm bir yılın sonunda kendı kendıne regl oldm acaba femarann etkisi mi bu