Eczmery123 tgba_58 hayırlı olsun. Ben de 40+3 oldum. Ağrılarım da var ama bebişim çok yukarda. Gelmeye niyeti yok. Yerleşmiyor bir türlü kanala
tgba_58 Eczmery123 valla canım erinmen kalk yürü akşamları ben çok erindşm en son 3 gün çıktım dolandım ful doğurdum çok şükür