sabirsizannecik Selam kızlar cuma günü doktor randevum var 33+6 olucam cuma günü ilk ntsye de gireceğim acaba çati muayenesini yapar mı sonuçta doğum hakkında konuşur diye düşünüyorum sizin çatı muayenesi kaçıncı haftanizda yapıldı
Seda5431 sabirsizannecik 34+6 haftalığım benim daha yapmadı canım genede sen hazırlıklı git ne olur ne olmaz
Minik1bey sabirsizannecik çok erken çatı muayenesi için 36 dan sonra yapıyorlar genelde. Sadece nst ye girip çıkarsın sancım var mı diye bakar doğum hakkında konuşmak için erken 💐